Nezavisle meranie rychlosti auta; was: pipatko na rychlost

mk info@mcu.cz
Úterý Srpen 8 09:36:41 CEST 2006

> Bylo uzasne, jak jste se tu z reseni problemu s GPS, ktera vsem pripadla
> draha a zbytecna (dobre mnoha) prehoupli k te mysi, jejiz koncove reseni
> bude jen v dobe vyvoje tak 100x vetsi a bude vyzadovat speciality jako
> jsou
> rychlokamery, zpracovani obrazu v realnem case, zapocitani vsech kalibraci
> realnem case. Snad na to Pentium IV bude vykonove stacit:).

Pro konkretni aplikaci "papaku" pripadala draha snad jedine mne a tak si
nejsem vedom toho, proc mam byt "vsichni" ci "mnoha"  :-)))))

> Vyrobci aut, kteri jiz nabizeji system pro mereni polohy automobilu a
> budu-li tlaceni k presnemu mereni rychlosti, tak to zaintegruji do svych
> systemu na bazi mereni GPS, protože to je nejjednodussi cesta, vse ostatni
> je v soucasnosti jen zbozne prani a takovy pidi trh jakym je nase
> republika
> si to proste nevynuti a ani dvaceti pos**nymi zakony od par desitek
> po**ancu, kteri se handrkuji za nase prachy se to udelat neda, kdyz si na
> netroufne ani EU:).

Ja jsem sice jen prosty laik, ale proc se tu resi neco jako "presne mereni
rychlosti" v aute ??? K cemu to jako ma byt dobre?

S pozdravem
MK