Prosim pomoc - TV po bource

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Srpen 8 08:04:37 CEST 2006

Šance opravit je tady vždycky, budete potřebovat schéma - nebo napište
přesný typ televize, třeba se něco najde na internetu.

V háji bude zřejmě nějaký integráč, buď nějaký přepínač mezi výstupem
z tuneru a scartem, ale může to být i součást většího integráče. Třeba
se o všechno stará jeden obvod (jsou takové televize) a ten je napůl
nakopnutý, sehnat ho nemusí být sranda a vyměnit taky ne - bude mít
hodně nožiček.

P.K.