Nezavisle meranie rychlosti auta; was: pipatko na rychlost

Ondrej Luks luciusb@centrum.cz
Pondělí Srpen 7 13:51:24 CEST 2006

Marek Peca napsal(a):

> Ajooo! To je chytry. Nabootovat mozek pri pondelku by mi neskodilo.
>
> MP

Ne zas tak moc, protoze to zase ztraci tu vyhodu konstantni vzdalenosti
(pokud opravdu resite nepresnost vzhledem k velikosti pneumatiky) a
relativni cistoty a definovanosti povrchu.
Jinak zarizeni ktere meri rychlost podle pohyby silnice existuji. Byvaji
videt v japonskych tuningovych videiich, pri hi-speed testech na kazde
auto montuji telemetrii vcetne jakehosi zarizeni na zadni naraznik
namireneho primo na zem o kterem predpokladam ze nejspis bude kamera.