Re: KOMERCE : Kdo vykoupí nové Li-ion články?

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Neděle Srpen 6 20:08:05 CEST 2006

Záleží, o jaký model jde. U rekreačního začátečníckého letadýlka nepožadjujeme brutální přebytek výkonu jako u akrobatů. Takže pokud takovou baterku moc neždímeme, letadýlko se udrží ve vzduchu hodně dlouho. Chtělo by to změřit vnitřní odpor, vyzkoušet, kolik cyklů a jaký vybíjecí proud článek vydrží, jak se bude zahřívat atd.
Vojta Bubník