Pípátko na rychlost...

ivanhw@centrum.cz ivanhw@centrum.cz
Pátek Srpen 4 21:50:45 CEST 2006

Zdravim,

nekde jsem cetl uvahu o smysluplnosti GPS pro "starsi vozidla".

Tohle reseni je jeste "drazsi", alepokud uz ten HW mate...

http://www.ce4you.cz/forums/view_topic.asp?t=16309&dd=0&fi=0

Je to SW do PDA  GPSAuto. Slouzi to prave k hlidani rychlosti, ale inteligentne.

Nebude to mozna uplne kazdemu pracovat, ale je to zajimave cteni.