OT: Vakuova nadoba

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Srpen 4 20:27:21 CEST 2006

On Fri, 4 Aug 2006, Petr Zahradnik wrote:

> Puvodni zprava ze dne 4.8.2006 od Petr Simek:

> Pockat, tak ted jsem z toho danek, jsem myslel, ze 1 atmosfera je
> normalni tlak a 2 atmosfery je dvojnasobny tlak.

Pri normalnim tlaku (1atm) Vam manometr ukaze 0, takze tim 1atm
jsem myslel pretlak to znamena ty 2atm proti vakuu. To bude pracovni
tlak, kolik to vydrzi nez to bouchne je otazka. Coz takhle upravit
nejaky stary bojler ? Pracovni tlak 6atm, maximalni 8-10 . Sehnat
poradnou prirubu z ropovodu a privarit ji v pulce ... :-)