OTPípátko na rychlost...

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Srpen 4 15:30:04 CEST 2006


Asi doslo k nepochopeni, ja to cele myslel v zetru a mel tam za tim byt :)

> Ale jo, tak nejak jsem to tou Fobii myslel.
> Nicmene nejak nechapu jak souvisi plny plyn atd. s rozvodakem. Co na nem

Velke procento pripadu preskoceni nebo prasknuti remene je prave pri 
pridani plynu.

> udrzujes?
> U nej je jednoduse doprucena vymena (prumerne 90000-120000km) spolu s
> kladkami, tot vse.

Nic krome vymeny a tu jsem prave mel na mysli tou zanedbanou udrzbou.

> Me kuprikladu prasknul pred pulrokem. Zadne krup, zadny rachot. Jediny
> viditelny efekt byl chciply motor.

Projevuje se to ruzne, pokud mate auto s motorem, ktery neslysite tak 
pravdepodobne neslysite ani toto. To krup je s nadsazkou to je opravdu 
neslysitelne (pokud nemate otevrenou kapotu a ucho u motoru) ale zive si 
vzpominam na jeden turbodiesel u nehoz za jizdy preskocil remen, motor 
se nezastavil ale posunulo se casovani a ventily se sice dotykaly pistu 
ale jeste to nebranilo funkci motoru (nicmene byly na vymenu), vykon 
prudce poklesl a motor se zastavil az po chvilce behu na volnobeh. 
Rachot to ovsem byl solidni. Pred casem me navstivil kamarad a popisoval 
pretrzeni remene i se zvukovymi efekty, bylo to na dalnici pri 
predjizdeni takze motor byl chvilku hnan setrvacnosti auta (motor sel do 
srotu a do auta sel nejaky na pohled solidni z vrakoviste).

> Bohuzel po sesti letech jim muzu jen vynadat.

To je bohuzel to jedine co muzete ani pokud si budete jist tim, ze za to 
muzou ty kladky a ne tech x tisic km provozu za 6let. Navic nektere 
motory maji skutecne predepsanu vymenu kladek jen kazdy druhy remen apod.

> S pozdravem Raven

Pavel




Další informace o konferenci Hw-list