Re: OTPípátko na rychlost...

Havran Jiri Jiri.Havran@cez.cz
Pátek Srpen 4 14:38:35 CEST 2006

Ale jo, tak nejak jsem to tou Fobii myslel.
Nicmene nejak nechapu jak souvisi plny plyn atd. s rozvodakem. Co na nem
udrzujes?
U nej je jednoduse doprucena vymena (prumerne 90000-120000km) spolu s
kladkami, tot vse.
Me kuprikladu prasknul pred pulrokem. Zadne krup, zadny rachot. Jediny
viditelny efekt byl chciply motor.
14 ventilu ohnutych :-( Pri predchozi vymene rozvodaku me bylo receno, ze
kladky netreba menit....
Bohuzel po sesti letech jim muzu jen vynadat.

S pozdravem Raven

> a hotovo. Ale ruku na srdce, co se vlastne stane u treba takove Fobie 1.2
> nebo 1.4 pri prudkem selapnuti pedalu na podlahu i pri odhozeni lambdy a
> vseho mozneho - no zhola nic :-)

Jaktoze nic? Neco prece - zvysi se spotreba a pokud se bude na plyn
slapat casto (coz je nekdy jedina moznost jak se s lehce nalozenou
1.2HTP da jet) tak dost vyrazne. No u 1.4 16V se pri seslapnuti plynu
auto sice skutecne nejak rozjede ale navic se pri zanedbane udrzbe muze
jednou ozvat krup a pak velky rachot - prakly rozvodovy remen...

Sorry ale nedalo mi to ;)

Pavel