Re: Pípátko na rychlost...

Havran Jiri Jiri.Havran@cez.cz
Pátek Srpen 4 13:49:30 CEST 2006


S tim kazdym strejdou bych si dovolil nesouhlasit, ale to neni dulezite.
Katalyzator lze vyjmout bez vlivu na motor, snad jen tech par wattu navic.
Samozrejme jdou emise do kytek stejne jako pri vasi uprave RJ. Ale to
stejne v teto republice nikoho nezajima, nejmene pak s. Bursika.

S pozdravem Raven
_____________________________________________________________________________
zneuzit to jde jakkoliv. dyt dneska se potuluji upravene SW pro vsechny
mozne ridici jednotky. A kazdy strejda uz to pomalu dokaze upravit jak
zrovna chcete. Jak jsem psal my jsme nemeli problem vyhazet lambdu
katalyzator a jezdit s motorem nastavenym na maximalni vykon.
stalo to par penez.
Samozrejme je to auto pro jezdeni na okruhu nebo amaterske zavody do vrchu
a samozrejme rozhodne neprojde TK ale to asi ze 100 duvodu :)

snehulak

On 04/08/06,  Havran Jiri <Jiri.Havran@cez.cz> wrote:Ja myslim, ze se to
pouziva stale. Jednoduse pri selapnuti na plny plyn jde
do motoru co tam patri bez ohledu na zpetnou vazbu z lambda sondu. Jinak
nevim co lze na tomto zneuzit, jak dlouho pojedes na plny plyn?? Predjedes
a hotovo. Ale ruku na srdce, co se vlastne stane u treba takove Fobie 1.2
nebo 1.4 pri prudkem selapnuti pedalu na podlahu i pri odhozeni lambdy a
vseho mozneho - no zhola nic :-)
To u takove schade 120 alespon zaklepaly poslusne ventily.

S pozdravem Raven




Další informace o konferenci Hw-list