OT: Mini sumo

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Srpen 4 10:57:06 CEST 2006

Pokud jde o elektroniku, pak jeste pridam jeden link na jeden napad/navod:

http://www.hobbyrobot.cz/mini_sumo_x.htm
http://www.siliconbrain.biz/free/minisumo_x/minisumo_x.htm

Jde o to, ze se pak neni potreba starat o periferie, ale resim jen
inteligenci robotu. Cely robot se ridi seriovou linkou, tedy staci, aby
MCU nebo nadrizeny pocitac (zkratka cokoli umi seriak a ma trochu
"inteligence") prenasel po seriaku kam to ma jet a cetl si seriakem
informace o cidlech. Cele je to vymysleno co mozna nejlacineji. No a da
se to pak ridit treba i pomoci PC se seriakem s prenosem radiem atp.

Mel jsem na tom jako "mozek" PIC12F629 se soft seriakem a take ATMEGA8.
Funguje to dobre a pouzit se da co se komu libi a umi. Verze firmware co
je na webu byla jeste vylepsena, takze ji tam co nevidet dodam v te
vylepsene verzi (chova se stejne, je to jen vylepseny kod a zlepsene
cteni IR cidel). Tim prepisem se mi totiz rozhodily ty velmi huste
komentare (je tam popsan kazdy "bobek"), takze mi da trochu prace to
cele projit a komentare take upravit.

Co se tyce desky, je navrzena a odzkousena, takze uz se jen trosku
designove doladi a pokud by ji pak nekdo chtel, bude k mani.

Clovek si nekdy holt musi hrat i s tim s cim stale pracuje, aby uplne
nezblbnul :).

--
Jiri Bezstarosti