OT vtip na vikend, was uz davno nieco ine nez Pípátko na rychlost...

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Srpen 4 13:38:20 CEST 2006

Havran Jiri wrote:

> Ale ruku na srdce, co se vlastne stane u treba takove Fobie 1.2
> nebo 1.4 pri prudkem selapnuti pedalu na podlahu i pri odhozeni lambdy a
> vseho mozneho - no zhola nic :-)

Z toho odhadzovania ma napadol tento vtip, mozno ho niekto este nepozna:

V dobach realneho socializmu pri pohariku vodky na Moskovskom aerosalone
vznikla debata, co je lepsie, MiG, alebo Cmeliak. Sovietsky pilot sa
nastval a navrhol preteky. Ceskoslovensky pilot bol tiez pripity, tak
suhlasil, ale v noci si uvedomil, ze to nemoze predsa vyhrat, tak
potajomky priviazal lanom Cmeliaka o MiG.
Rano MiG odstartoval a za nim v tesnom zavese Cmeliak. Pilot MiGu hlasi
na vezu:
- dosiahol som Mach 1, menim sipovitost kridla, Cmeliak sa drzi za mnou.
O chvilu:
- dosiahol som Mach 2, druhykrat menim sipovitost kridla, Cmeliak stale
za mnou. Pustam forsaz.
O dalsiu chvilu:
- dosiahol som maximalnu rychlost Mach 3, Cmeliak stale za mnou,
prvykrat meni sipovitost kridla a odhadzuje podvozok...