Pípátko na rychlost...

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Srpen 4 10:34:42 CEST 2006

RV wrote:

> A na co je to dobre pri brzdeni motorem? Nevim jake RJ maji Opely, ale
> ty starsi jednotky fungovaly tak ze kdyz jste mel nohu z plynu a otacky
> byly nad nejakou hranici (vetsinou cca 1500rpm) tak zastavili vstrik
> paliva. Nic vic nebylo treba.

No to ja fakt netusim. Mozno sa tym dosahuje nejaka redundancia pre
pripad zlyhania ineho snimaca, napr. ak sa pokazi snimac klapky a RJ
bude mat pocit, ze su vysoke otacky a klapka je zavreta (pricom klapka
je v skutocnosti otvorena), aby nezaskrtil motor pri jazde naplno? Ja
viem ze to znie pochybne a neviem ako by sa to dalo odvodit z rychlosti,
ale zasa sa RJ nezaoberam... Len som skonstatoval fakty.

wek