sloup s merenim vykonu

Tomáš Mádr madr@dcom.cz
Pátek Srpen 4 10:16:31 CEST 2006

To není jenom měření, ale hlavn odpínač, čili je tím na dálku možné odepnout
část sítě, nepříklad při poruše. Takovýchto věcí je docela dost, kromě
odpínání se měří i aktuální přenášený výkon a dálě výkon ve špičkách. Je to
celé docela zábavné, hlavně ty "malinké" trafa ze 22kV na 230V.
S pozdravem Tomáš OK2MTM

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Vladimír Anděl
Sent: Friday, August 04, 2006 8:23 AM
To: konfera
Subject: sloup s merenim vykonu

V Raskovicich maji uz hodne dlouho sloup
http://www.mirnet.cz/vaelektronik/sloup.jpg asi s merenim vykonu (nebo
odebrane energie?), vyznam tohoto zarizeni mi ponekud unika. Predpokladam ze
kazdy ma elektromer (tedy neni nutne energii merit na vedeni) a okamzity
prikon (pokud nekoho zajima) se snad da merit v rozvodne. Hned pred sloupem
je odbocka k pile. Takhle se snad hlida odberovy diagram, nebo k cemu to je?
Jeste jsem to nikde jinde nevidel. Andel