Re: Pípátko na rychlost...

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Srpen 4 10:27:42 CEST 2006

Ty jednotky nahazovaly nouzovy rezim i kdyz se treba pokazila lambda nebo z
tech danych cidel chodily chybne udaje tak proste nejela podle cidel ale
podle nejakeho standardniho programu. Taky dokazy ty motronici rozeznat styl
jizdy a davat jak pisete bohatsi smes. Mel jsem to tak u "tuneneho" kadeta
GSI :) Cele jsme to prekopali vyhodili katalizator i lambu ktera tam je
jenom kvuli katu a jezdilo to lepe po mensich upravach ridici jednotky .

snehulak