Pípátko na rychlost...

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Srpen 4 10:15:54 CEST 2006

> No to teda asi neni, dle meho tam maji blbe legendu (na obrazku signal
> pro otackomer chybi) a ma to byt signal pro otackomer nebot ten je
> elektronicky. Do tachometru naopak vede poctivy bowden.

Ano mate pravdu, popsany signal je skutecne otackomer a je to patrne i z
popisu pristroju "x = otackomer".

> Nevim zda se delali nejake Felicie s elektronickym tachakem, ale zatim
> jsem takovou nevidel.

Take o tom nevim. Fabia uz ale ma elektronicky snimac v prevodovce,
kabel vede do pristrojove desky a odtud jeste do RJ motoru, zrejme je i
nejak posilan po CANu dalsim castem vozu ktere jej potrebuji. Napriklad
montaz tempomatu do Fabie je pak jen montaz prepinace a aktivace.
Podobne je delana i Octavia a podle schemat do kterych jsem mel moznost
nahlednou je to zrejme casta konstrukce novych aut vetsiny automobilek.
Ja osobne mam snimac elektronicky (tusim HALL) ale jde to pouze do
tachometru, vim ze AUDI to  pouzivalo jiz v roce 1986.

Pavel