Re: Pípátko na rychlost...

mk info@mcu.cz
Pátek Srpen 4 08:11:55 CEST 2006

> No me by zajimalo kolik aut poskytuje na ridici jednotce udaj o
> rychlosti. Starsi auta vcetne felicie maji sice RJ, ale nevim o zadnem
> snimaci, kde by se neco takoveho ziskavalo. RJ hlida predevsim motor a
> rychlost ji nezajima.

Ja jsem nic nepsal o tom, ze RJ poskytuje informaci o rychlosti. Napsal
jsem, ze snad kazda RJ vyuziva informaci o rychlosti. Vetsinou byva
integrovane jiz primo v prevodovce. Napriklad ve starych Fordech je snimac
umisten na vyvodu bowdenu pro tachometr z prevodovky
(http://fordfuelinjection.com/images/vss.jpg). Nevim co RJ zajima a jak
hlida motor, ale informaci o rychlosti ma vyuzivat pri kontrole emisi a
omezovaci rychlosti.

Konkretne do Felicie je ho mozne pro palubni pocitac doplnit na zadni stranu
tachometru - http://www.feliciaklub.cz/?id=r_pal_pocitac_2

S pozdravem
MK