OT: Zeleznicni signalizace

Aigor Aigor@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 3 18:40:02 CEST 2006

Ty investice me tolik neprekvapuji, pred nejakym casem (sleduju zpravy v TV asi
jednou do mesice) ukazovali jinou zakazku nejakeho mest, ktere si nechalo na
namesti vyrobit sloupove osvetleni  - nerezove trubky asi 1,5m vysoke, s horni
casti z plexiskla a usporkou, pricemz naklady se pohybovaly asi 600.000,- za
jedno svetlo...

Co se tyka tech vlaku, tak zpozdeni mi zrovna nevadi, aspon u nas maji tradicne
"posuny" v jizdnim radu autobusy (15 minut zadna mira), ale ze na kazde
zastavce ohluchnu, celou cestu mi blika do oci piskajici zarivka, smradu je tam
jako v opicarne, naproti sedi parek prskajicich duchodcu, vedle chrrchlajici
opilec a o kus dal se prekrikuji dva pantati o tom jakou nemoc ma kdo dyl, to
me vzdycky spolehlive znechuti zase na delsi dobu do dalsich investic do CD.

Naopak kdo nezazil jizdu vlakem v civilizovanych krajinach, vrele doporucuju.
Rakousko nebo Nemecko je balzam na nervy, cistota, ticho, skvely relax na
cestovani o dovolene a ceny docela priznive. Bohuzel romantika na kolejich
skoncila velmi rychle po prestupu do naseho vlaku :-(

Aigor