Pípátko na rychlost...

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 3 18:31:41 CEST 2006

>Popravde by me spis zajimal nazor na smysluplnost celeho tohoto cviceni.
>:-))))

No pro ty  tuningare to ma jediny vyznam: maj neco jineho , nez ostatni....
Ja v tom vidim uzitek prakticky: momentalne mam myslenku nekde jinde a
kratke pipnuti me podvedome pripomene, ze nastala zmena v rychlosti
smerem k vyssim hodnotam. Tahle zmena  muze mit za urcitych okolnosti
vliv na stav v penezence ( smerem k nizsim hodnotam )
Jinak jsem delal takovy pruzkum u nas v praci ( vsichni hodne jezdi) a
valna vetsina tvrdila, ze by to byl zajimavy  doplnek.Uz daleko mene se
vsem libila mnou navrzena cena  2000 kc....
Cekam az zas tuningari budou mit nejaky sraz a ukazu jim cenu, jakou
navrhnul Jirka Bezstarosti a uvidíme další sled událostí :-)

>Pripadne poznamky ci navrhy k ovladani a funkcnosti.

Ne vsechny auta maj CAN, takze u starsich je to  dalsi mechanicka prace
navic se snimacem.
Mozna by byla jednodussi hallova sonda nekde nalepena na diferencialu -
cichajici  k zubum obezneho kola hlavni napravy.... :-)
Ovsem  "Speed Alert Super 3D Blue GPS" by byl tuningovy trhak.
Zrovinka vcera jsem kolegovi tuningarovi rikal, ze by to mohlo merit i
nadmorskou vejsku, jestli to ale neni zbytecny...
Zasvitily mu oci  a ze prej super, ze se to muze vyuzit pro okamzite
ladeni  motoru. Zavodni vozy F1 pry taky upravuji rezim motoru v
zavislosti na okolnim tlaku ( vysce)
Nejdulezitejsi by pry ale byl ten modry ( modre podsviceny) display! :-)