OT: Zeleznicni signalizace

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Srpen 3 11:52:45 CEST 2006

Ja jsem jezdil do skoly 4 roky trasu Bruntal - Krnov coz je pomerne bohem
zapomenuty kraj nasi republiky a mam na to ty nejlepsi vzpominky .Vetsinou
vlak dojel kdyz dojel pozde dostali jsme omluvenku a kolik tam potkal clovek
holek a s kolika se seznamil :) to by zavidely lecktere seznamky . Ale
povetsinou ty vlaky jezdily v pohode sem tam se stalo ze nejaky nedojel ,
ale co tak pro nas prijela masina a dotahla nas nekam dal.

Nejmarkantnejsi to bylo kdyz zacinaly takove ty motorove vlaky plne
elektroniky ty dost casto nedojely pamatuju si jak jsme zastavili nekde v
poli u krav a tak osazenstvo vylezlo udelalo piknik v trave prijela masina
vsichni se vratili a jelo se dal . Tenkrat jsme meli junior pasy ci jak se
ta sleva jmenovala a tak jsme projezdili celou republiku za par penez dneska
radsi jedu autem protoze se mi to vyplati vic . Jeste perlicka pamatuju jak
jsme jeli cca 12km usek kdyz se pokazila masina snad 2 hodiny :)

snehulak