Re: Rozfázování sklokeramického sporáku

aze azehw@volny.cz
Středa Srpen 2 14:18:45 CEST 2006

Máme indukční desku 6670P (Electrolux), 2x indukce + 2x odporová, a má
příkony:

přední levá indukční    2,2kW, max 3kW (booster)
přední pravá indukční    1,4kW
zadní levá    1,2kW
zadní pravá dvojitá    0,7/1,7kW
Celkově je to 6,5kW
Napájení je pouze 230V, a to ze DVOU fází.
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel_t" <pavel_t@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, August 02, 2006 2:11 PM
Subject: Re: Rozfázování sklokeramického sporáku

> Děkuji za odpovědi, moc pomohly, zvláště oscanovaný návod.. Budu asi
> uvažovat o přetáhnutí 3f proudu z hlavního rozváděče do bytu.
> Ještě jednou díky

Nemate zac.
Jeste jsem zapomel na jednu poznamku ci spise radu: zkuste krome
sklokeramiky popremyslet i o indukcnim ohrevu. Delaji se i kombinace
takze neprijdete zkratka ani v pripade pro indukci nevhodneho nadobi. Ja
jsem pred cca 6ti lety volil sklokeramiku a jsem spokojen (manzelka
zvykla na plyn se na tom naucila varit velmi rychle, horsi je to s
tchyni ale ta je u nas velmi zridka) ale kdybych musel sporak dnes menit
uz bych hodne premyslel i o indukcnim ohrevu. Ovsem nevim jak je to zde
s prikonem, plotny by meli mit o neco mensi prikon ale obavam se, ze to
stejne Vas problem s 1f nevyresi. Ja toto nemusim resit, mam barak s 3f
privodem.

> Karel

Pavel