Rychlost MCU - srovnani - no flame pliiis

Danhard danhard@volny.cz
Středa Srpen 2 11:31:09 CEST 2006

Myslim ze pridanim jeste nejakeho maleho analogovna tam bude ta CPLD
zbytecna :o)

Danhard
*******

> No vida, hned by jsme byli jen u 2 krokovych (2 fazovych).
> A tu PWM jste si predstavoval pro 4 mustky jak ?

No uplne obycejne pwm => napeti na snimacim rezistoru vroste ->
rozepne tranzistor, na urcitou pevnou dobu a po uplynuti doby zase
sepne. Samosebou je potreba jeste hardware zvenčí - kondík, odpůrek a
dioda mezi výstup operáku a vstup CPLD - zajistí dobu rozepnutí, ta by
se na ten čip dovnitř nevlezla - zabrala by mnoho D- klopáků :). No a
dobu rozepnutí lze řídit vybíjecím proudem toho kondíku ... externě.
Je to optimalizováno pro 4 motory - ty operáky sou tam jen 4. takže
řídící MCU musí generovat 4 úrovně napětí pro vypínací čas (bude
ovlivňovat max. rychlost) a 4 úrovně napětí pro řízení proudu motorem.
Stavy v jakých se motor nachází jsou řízeny pomocí SPI
(tedy L, R, brzda, vdaný). Ještě tam mám drobné fičury že z operáku
vedou cesty do CPLD 2 s různou časovou konstantou a pomocí ISP můžu
řídit který vstup se má brát jako aktivní. (už se mi stalo že jsem
nepochopitelně odpálil kondík takže jeden kanál jede jen na stav FAST :)

Má to mouchy ale funguje to. (Jde to) Nebudím velké proudy protože tu
nemám ani takový motory které by si vzaly věčí proud...

--

S pozdravem,

    František Burian