Problem s Li-ion

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Srpen 2 09:59:11 CEST 2006

Ja jsem uvazoval stejne a taky se mi nezdala, a abych pravdu rekl tak po
vecernich experimentech mam to podezreni jeste vetsi. On by tomu napovidal i
ten fakt, ktery mne tolik udivil, ze totiz kolega s tou baterkou udelal
nekolik fotek, pak to soupnul do nabijecky, nechal to tam pomerne dlouho,
pricemz nabijecka nijak neukoncila nabijeni, pak dal baterku do fotaku a ten
si ani neskrtnul. Navic ted rano jsem se ho jeste ptal na podrobnosti a ono
to pry dokonce bylo tak, ze pote co cvaknul tech par fotek, tak fotak
nelehnul, ale baterka ukazovala jeste asi 25%, ale protoze uz odlital a
vedel ze pak uz nebude nikde ta americka zasuvka, tak to proste dal nabit.
No a po asi hodine a pul vytahl baterku z nabijecky a fotak uz se vubec
nerozjel. To mne tedy docela utvrdilo v tom, ze ta nabijecka nebude uplne
nejzdravejsi...

Dusan Dolezal