Re: Rozfázování sklokeramického sporáku

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Srpen 2 01:11:19 CEST 2006

 2.8.2006, 0:52:57
Zkusenosti z moravskych luhu a haju pokud jde o ruzne poplatky a
tarifi asi nebudou tech par kilometru na vychod zcela prenosne,
nejlepe kouknou na web vaseho dodavatele elektriny.
Nicmene pokud to ma byt koser pocitejte asi s nasledujicim:
- vlastni vymena jistice popr. elmeru; provadi dodavatel nebo osoba s
opravnenim pro praci na nemerene casti; cena pakatel
- administrativni poplatky s tim spojene mohou byt az desetitisice KC
- pausalni mesicni platba vzrusta z hodnotou jistice
- cena za kWh nezalezi na jistici ale sjednane sazbe
- revize pozadovana pred navysenim jistice; pakatel
- event. potrebna rekonstrukce el.instalace; cena dle podminek

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz