Re: Rychlomer z MIGu (Pípátko na rychlost...)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Srpen 1 20:50:00 CEST 2006

To byla náhodná koupě. Později jsem nějaké letadlové přístoje viděl v
leteckém bazaru kdesi v Praze ve Strašnicích, ale tam nebylo pod 5000
korun nic. Ale kdybyste to třeba chtěl vyrobit tak co třeba zkusit
moderní pojetí: vyfrézovat z hliníku pěkná čela přístrojů, nechat
načernit, stupnice vygravírovat a vyplnit UV svítící barvou (nad
hlavou řidiče pak samozřejmě musí být "černé světlo") a do osy každého
přístroje dát krokáč (hezká výzva jsou dva nebo tři krokáče s
koaxiálními osami) a pěkně digitálně vrtět ručičkou :-) Pak můžete
objíždět srazy tuničů a předvádět aircraft look :-)))

Aleš Procháska