Meranie U na Accu.

Michal Lukac michal.lukac@fstroj.utc.sk
Úterý Srpen 1 19:48:47 CEST 2006

Zdravim...

Pokusam sa postavit jednoduchu nab. pre NiMH (NiCd) 1 az 10 clankov. A
neviem ako by bolo najvhodnejsie merat napatie clankov bez toho aby bolo
nieco treba manualne prepinat. Chcem to riadit pomocou nejakeho AVR, tie
maju len 10bit ADC a potrebujem to co najpresnejsie kvoli stanoveniu
ukoncenia nabijania. Ono by bolo najlepsie asi dat delic pre kazdy pocet
clankov aby merane napatie bolo o velkosti jedneho clanku len neviem ako to
automaticky prepinat. Ono nejde tak o absolutnu hodnotu skor o meranie zmeny
U. Ked tak pocitam tak ak ref. napatie by bolo napr. 2.048V, dalo by sa
merat s presnostou na 2mV (niekolko merani by som spriemeroval). a do tych
2.048 by som sa potreboval dostat pri kazdom pocte clankov.

Vedeli by ste nieco poradit?
dik
michal