Testovacie "svorky"

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Úterý Srpen 1 13:12:58 CEST 2006

	Kdysi jsem u log. analyzatoru mel genialne jednoduche "dvojsvorky".
Vyrobce vychazel z toho, ze pokud potrebuji merit na osamocenych bodech
pouziji zde diskutivane mikrosvorky. Pokud ale chci merit na IO, tak proc
davat smecku mikrosvorek, když je lze davat po "dvojicich". Cela ta
"dvojsvorka" byla bez mechanicky pohyblivych dilu a v principu to byly jen
dva kontakty ve tvaru L zalite do plastoveho Hcka. Ty dve Lka byla otocena
proti sobe hroty a mezi ne se sevrely vyvody z IO. Na druhou stranu tech L
se klasicky nasunuly vyvody z hlavice log. analyzatoru.

Poziji-li ASCII-Art tak to vypadalo asi takto:

 I   I
HIH HIH
HIH HIH
HIHHHIH