Testovacie "svorky"

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Srpen 1 11:10:37 CEST 2006

Ja viem, ale niekedy ide jednoducho o to zmerat, teraz alebo nikdy.
Proste ak na to nemam a ide mi len o jeden kus a jednu prilezitost
atd.atp. (myslel som na tie testovacie svorky). Boli nejake sice
pribalene k osciloskopu, ale ked ich potrebujem zo 30, tak to je ine kafe.

wek

PS s kvalitou merania je to tak ako s kvalitou zivota, porovnavame
tentokrat Slovensko a Svajciarsko... :-(