Re: Pípátko na rychlost...

aze azehw@volny.cz
Úterý Srpen 1 11:07:35 CEST 2006

Hm.... napadá mě něco o koze a voze... no nechme toho, je to moc OT. Ledaže
bychom začali řešit (aby se to týkalo elektriky) například křesla. Pro naše
poslance.
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 01, 2006 11:02 AM
Subject: Re: Pípátko na rychlost...

> Nedá mi to.... nemyslíte si, že tyto akce měly probíhat VŠUDE nejméně
> měsíc
> před zavedením toho paskvilu? Včetně informací  ("ve veřejnopávní" TV) o
> přepravě zvířat  (hlavně psů), o dokladech pro důchodce a podobně? Jenže
> co
> chtít po termitech, kteří se jen hádají o koryta, že...

Pokud budete jezdit podle tachometru a ne podle toho jak si myslíte,
že přeměřuje, tak byste neměl mít problém. Obvykle to je tak, že pokud
ručička ukazuje 50, jedete buď 50 nebo míň (pokud nemáte na autě
nestandartní kola nebo rovnou závadu na tachometru).

Já tak jezdím (a jezdil jsem tak vždycky, pokud jsem vědomě
nepřekračoval rychlost). No většina aut mě předjíždí ;-)

P.K.