Re: Pípátko na rychlost...

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Srpen 1 10:45:36 CEST 2006

Ono se to casem zprumeruje a pak to sedi +- par metru. Ty GPS s
vestavenym barometrickym vyskomerem pouzivaji GPS vysku na prubeznou
kalibraci toho barometru. Po par desitkach minut provozu ta vyska uz
sedi velice presne. Treba by se to dalo pouzit.

Ale kdybych si mel pipatko na rychlost stavet sam tak bych pouzil
rychlomer z Migu ktery jsem kdysi sehnal v jednom bazaru. Ma to
kontakt ktery sepne pri nastavene rychlosti, tak bych tam navolil 0.05
machu a bez obav bych jezdil. Jen by nesmel byt vitr.

Ales Prochaska