Re: Pípátko na rychlost...

Radek Sztwiorok radek.sztwiorok@orgrez.cz
Úterý Srpen 1 10:00:38 CEST 2006

V Praze Vám to změři obecní bez ztráty bodu ,mají tam akci tohoto typu
http://www.mppraha.cz/prevence/akce.htm
Bohužel pro mimopražské asi nic
Radek
----- Original Message -----
From: "Dusan Dolezal" <duffa@inmail.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 01, 2006 9:40 AM
Subject: RE: Pípátko na rychlost...

Hmm, tak to je celkem zajimave, doted jsem si myslel ze ta odchylka je v
procentech, podle takovych tech radaru s displejem co jsou obcas ve mestech
jsem zjistil ze pri 55km/h na tachometru jedu ve skutecnosti 50, coz je cca
10% a predpokladal jsem ze tech 10% je v celem rozsahu, tudiz pri 90 mi
tachometr bude ukazovat neco kolem stovky. No pro jistotu jezdim tak kolem
tech 95, tak u toho radsi zustanu. Blby je ze pro vyssi rychlosti se to
tezko testuje bez ztraty bodu, jiny radar nez ten policejni jsem zatim nikde
nevidel... :-))

Dusan Dolezal