Coz takhle napsat predmet...

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Duben 30 13:02:00 CEST 2006

No rekl bych, ze rozdil bude predevsim v tom stineni...nemyslite?

Takze bych zasel do firmy co taha strukturovanou kabelaz a zeptal se
jich zda nemaji stineny UTP kabel. Neni to zadny specialni kabel -
pouziva se to bezne treba ve fabrikach a nekancelarskych provozech.

Zda to bude fungovat Vam nikdo nezaruci, ale verte tomu, ze to stineni
na UTP kabelu neni jen tak pro nic za nic.

A kdyz chcete poradit prodejce tak musite napsat odkud jste.

RadekCX