Fyz.adresa sietovej karty

Ondrej Luks luciusb@centrum.cz
Neděle Duben 30 00:50:38 CEST 2006

Co si pamatuju, tak w98 jako takove to nepodporuji, nektere karty co to
umeji opravdu hw udelat, to mozna maji nekde v ovladacich. Ja pamatuju
par takovejch kterejm se dala menit pomoci ovladaciho programku. WinXP
maji sit stavenou pomoci nejakeho virtualniho bridge, takze tu adresu
karty ve skutecnosti nemeni, ale veskera komunikace se tvari jako kdyby
byla pres tuto kartu bridgovana, proto je mozne si ji zmenit v nastaveni
systemu.
Pokud sirim bludy, tak se omlouvam, ale tohle je muj nahled kterej jsem
si do problematiky udelal. W98 vlastne nejsou moc operacni system, to je
vlaste DOS s okenky a nektere (asi vetsina) karty zmenu adresy
nepodporuji, takze to spis nepujde.