Fyz.adresa sietovej karty

Snehulak snehulak@gmail.com
Sobota Duben 29 13:32:39 CEST 2006

Podporovat to ta sitovka asi musi ale jinak je to i u tech win 98. Staci dat
vlastnosti na sitovem adapteru - zalozka upresnit - network adress. Zkousel
jsem to u on board i u PCI nejakych realteku nebo tech obvyklych 3com .Pise
se to tam bez jakehokoliv oddeleni treba FC0054C4....

Presvedcit se muzete prikazem ifconfig /all

Menil jsem to ted i na Linuxu tam je to otazka jednoho prikazu .Muj provider
totiz povoluje DHCP jenom urcitym MAC adresam a me ta sitovka shorela takze
jsem opsal jen tu MAC adresu a dal ji do dalsi atd... Myslim ze to neni
zadny problem ted tu mam u sebe zyxel prestige 334 router a ten ma primo v
zakladnim nastaveni moznost vycucnout mac adresu z urcite sitovky podle ip
adresy urcite taky kvuli providerum.

s pozdravem

snehulak