Handsfree

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Duben 28 16:56:12 CEST 2006

Kdysi jsme meli problem s takto slepenymi trafy k videonabijeckam. Na adapter do auta se smelo pouzivat i rychlonabijeni - odber 2A. Na trafo se smelo jen normalni nabijeni s odberem 1A. Kdyz si nekdo neprecetl navod a nabijel narychlo s trafem, tak odchazela uvnitr slepene krabicky tavna pojistka.
Kolega na to tehdy vymyslel postup jak to oddelit. Pomackat, pobouchat gumovou palickou a vetsina jich pak povolila. Proste povolil ten spoj. Ac to zvenku vypadalo jako jednolity, ci velmi dobre svareny kus, tak po oddeleni mi to spise prislo jako lepene nejakym sekundovym lepidlem.
Na to sluchadlo, ale bude asi gumova palicka moc velky kalibr :-)
J. Polivka

  Zdravim konferenciu,
  nevie tu nahodou niekto, ako rozobrat sluchadlo handsfree bluetooth NOKIA HS-4W ? Potrebujem v nom zvacsit dierku zvukovodu...ma len 1 mm a priserne slabo pocut aj pri plnej hlasitosti. Na sluchadku vidno len tenku spojovaciu /deliacu/ drazku vedenu cez "zrkadlovy" stred vylisku. Skusal som to aj s citom oddelit orazavcim nozikom, no nepodarilo sa....ani naznak dobrovolneho rozdelenia. Je to snad "natvrdo" zlpene ?
  Dakujem
  Ivan