OT: jaký kotel??

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Duben 27 22:27:46 CEST 2006

Tak jsem na to koukal, moc se mi líbí ta myšlenka " koaxiálního "
společného výměníku pro TUV  i  otop. vodu.  Pak tam nemusí být 3-cestný
ventil!  Taky nadstandardní  osazení eqitermním regulátorem i s
vyvedeným čidlem rovnou z kotle...
Jak jste spokojen s ohřevem TUV? Funguje tam taky modulace výkonu hořáku
v závislosti na průtoku  TUV ?