Materiál na vyrobu DSP?

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Duben 27 21:14:44 CEST 2006

V Printede tie materialy vedia spracovavat, ale zakaznik si v pripade
maleho objemu vacsinou material dodava sam. Je to logicke, mikrovlnne
materialy su velmi specificke a konkretny dizajn je zviazany s
konkretnym materialom, preto ako VF inzinier preferujem nakup materialu
osobne a potom ho posielam na spracovanie.
Videl som par mikrovlnnych dosiek ktore robili, plus pre nas spracovali
uz asi 80 tabuli (450x308mm) mikrovlnneho materialu Taconic RF-35. Musim
povedat ze maju lepsie vysledky ako na hypersofistikovany PCB workshop,
kde mi pravidelne dokurvili material a este nauctovali prirazku za
spracovanie nestandardneho materialu :-)
b.