OT: jaký kotel??

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Čtvrtek Duben 27 18:05:38 CEST 2006

nedávno nám odešel (oprava by stála okolo 10K) asi 25 let starý kotel,
tak jsme řešili podobnou otázku ... ze známosti jsme dostali 20 CX za
20Kkč včetně instalace. Ten kotel má ale šílenej výkon, teď s odstupem
času a i po !pekelné zimě bych řekl, že by výkon stačil možná i
poloviční, nicméně toto je nejslabší verze co se dělá. Blíže viz.
http://www.thermona.cz

T.V.