Re: Re: TV - bruci zvuk - co s tim ?

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Čtvrtek Duben 27 12:08:05 CEST 2006

Mno, on je problem, ze ta televize ma v sobe TDA 8842 coz je svab na zpracovani vseho mozneho. Je tam keramicky filtr, ale myslel jsem si, ze kdyz je nastavena norma PAL-DK, je MF zvuku 6,5MHz. Ten filtr jsem taky zkousel menit, bez uspechu.

Takze tam ten kmitocet nijak nedoladim, proto jsem si myslel, ze kdyz ten vnitrni MFzes premostim a dam tam jiny, tak by to mohlo pomoct.

U nekterych titulku to delalo taky i na CT1, to je fakt. Ale pak to zmizelo a je to OK.

VP