TV - bruci zvuk - co s tim ?

Pavel Glajc pavel.glajc@del.cz
Čtvrtek Duben 27 11:06:48 CEST 2006

Vysilače primy, nevím jestli všechny, mají odskok zvuku 5,5MHz.
Hledal bych závadu v mf, špatně naladěný obvod 5,5, teda pokud tam není keramický  filtr.
Někdy to dělávají i kabelovky, když mají zesilovače po trase blbě naladěný kanál primy - nestejný zisk pro nosnou obrazu a zvuku. Mě to dělalo třeba když běžely titulky. Doladění obvodu 5,5 MHz pomohlo, ladil jsem jen podle ucha.

     Pavel Glajc   ( pavel.glajc@del.cz )
     DEL a.s.   ( http://www.del.cz )
     Strojirenska 38,    591 01  Zdar nad Sazavou