Organizacia kont v Thunderbirde

Minář Petr 'měřák' pminar@centrum.cz
Čtvrtek Duben 27 00:08:15 CEST 2006

Zdravim,

je to stejne jako v Mozille, jako prvni je vychozi ucet (nastavuje se v
nastaveni uctu), pak jsou dalsi (rekl bych podle poradi vytvoreni) a
vespod jsou lokalni slozky. Ucty (nastaveni) jako takove jsou v souboru
prefs.js (nevim jestli jeste nekde jinde), ale urcite bych do neho rucne
nezasahoval (i kdyz jsem to uz urcite delal, ale davno a uz nevim kvuli
cemu).

Jo tusim, ze nove poradi uctu se projevi az po ukonceni/novem spusteni
Thunderbirdu.

--
        Petr "měřák" Minář