RE: OT (MECH) Kombinovaný vrut + mravenci

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Středa Duben 26 11:57:49 CEST 2006

Vzdyt je to tak jednoduche, dokonce ani zakon o neprustopnosti hmoty se
neporusuje.
 Na  kruzich je docela obycejna západka z perem, ktera umoznuje kruh
"otevřít", je to docela nenapadne a na první pohled to fakt není videt, ale
je tam. Osobne overeno na kruzich jednoho znameho ceskeho iluzionisty, když
pak clovek vi jak a co hledat, najde ji i po slepu jen podle hmatu, ale když
vam kruhy pujci tak na 30 - 60s a budou vas trochu rozptilovat nic
nenajdete.

Zahady s pouty nejsou nijak zahadne, klasicka policejni pouta otevre
prumerne zrucny jedinec pomoci kancelarske sponky za par sekund.

Odkaz na letani pana D.C jsem sem jiz dal.

Pokud jde o unikani z ruznych retezu a svěracích kazajek , je tu par
drobných fint, které když se pouziji, když dotyčného svazuji, tak mu zijisti
jisty prostor pro pohyb. Opravdovy machri,  většinou mají poničenou kostru a
není pro ne problem si vykloubit skoro cokoliv.
Mediální hvezdy typu D.C. pouzivaji speciální tkaniny,které mají od jiste
sily jisou elasticitu atd.
Mam kamarada co se zabyva odhalovanik kouzelnických fint, dokonce zna lidi
co "vynesli" letani pana DC a on ohledne svazovani tvrdi, nejlepe svazat
dotycného do kozelce se smyckou kolem hlavy, z toho se nejde dostat a když
se dotyčný moc cuka zpravidla predstaveni nedohraje :-)

Tak už nás nenapínejte.