Re: OT (MECH) Kombinovaný vrut + mravenci

Jan Novák jnjn@seznam.cz
Středa Duben 26 10:30:07 CEST 2006

Tak už nás nenapínejte.

----- Original Message -----
From: "Novotný Pavel" <novotny.pp@atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 26, 2006 10:03 AM
Subject: RE: OT (MECH) Kombinovaný vrut + mravenci

Pokud bude skutecny zajem tak ja vam klidne prozradim jak to je s tema
kruhama a pridam i tajemstvy letani pana Davida Coperfielda.

http://66.249.93.104/search?q=cache:f1ww7yu6NQ4J:www.copperfield.ru/indexe.h
tml?logn=open&passw=secrets7401&fn=0&r=2&p=1&a=fly

>Si z nas delate prcu, ze :o))

Danhard
*******

> Behalf Of Jan Novák
> Ta gumová obruč by taky nebyla špatná, ale chtělo by to ještě instruktáž
> od
> nějakého kouzelníka, na téma "spojování kruhů".

Tohle vam kouzelnik neprozradi ikdyz to patri mezi zakladni kouzla - ale
dostal jsem tuhle radu: Pred >100 lety policajti v Londyne chytili 2 lupice,
a svazali je k sobe pouty tak, ze jejich ruce byly jako ty 2 spojene kruhy.
Dali je to antonu a kdyz jej otevreli, lupici byli kazdy zvlast. Da se to
prej naucit i se zidli - >1m spagat od operadla, tim prostrcite ruku a
svazete si je (nekdo je svaze). Lepe ale, kdyz jsou na to dva. Do hodiny na
to prijdete.

S kruhama je to podobne, akorat prsty musi simulovat onu rovnou cast.

JL.

http://www.nod32.cz