Klavesnice k PC

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Středa Duben 26 07:45:01 CEST 2006

Tak tu Genius KB-21e Scroll
jsem si na zakladě konve koupil a rád se podělím o první dojmy:
Nevýhody:
-nemá power ON klávesu,
-jen 2 opravdu programovatelné klávesy, alespoň pod W2K

Výhody:
-po připojení (resetu) sama vyšle dvě fiktivní stisknutí Numlock, čímž si zasynchronizuje ledky. To by mohla dělat každá klávesnice...
-kolečko, které jen posílá šipky nahoru/dolu, ale je to šikovné.

Dále popíšu chování jak se chová pod W2k.
Zhruba polovina z těch 22 přídavných kláves je obsluhována přímo okny. To jsou ty "multimediální".
Pokud si nainstalujete její soft, není to driver v pravém slova smyslu, ale aplikace která se spouští až po přihlášení uživatele a odchytává některé scan kódy. Jen dva si můžete předefinovat jak už jsem psal (word, excel). Na pevno je třeba klávesa pro kalkulačku, a při stisku kolečka se ojeví jakýsi task manager.

Ahoj Lubor

PS. nevíte někdo jak zařídit aby se k W2K kerá se rozeběhnou bez klávesnice tato dala
připojit dodatečně za chodu?

klávesnice