OT:Internet v zahranici

Jan Galuszka konference@ei.cz
Středa Duben 26 08:55:03 CEST 2006

Nevim, jak na tom je Recko, ale mozna nektery z operatoru nabizi nejakou
predplacenou kartu, ktera umoznuje datanonstop neco jako Twist
DataUnlimited.
Takze radeji koupit predplacenku a jet za mistni tarify. Na nekolik
mesicu se to vyplati.

A pokud ne, tak myslim, ze mistni GPRS bude podstatne levnejsi nez GPRS
roaming. Roaming vyjde na 200-600Kc na mega, a mistni napr. v Polsku na
50 Kc za mega.
Zajiste i Recko neco takoveho bude mit.

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá, jednatel:
ing. Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz ,
WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v
Ostravě, oddíl C, vložka 7862

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ondrej Pribula
Sent: Tuesday, April 25, 2006 11:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT:Internet v zahranici

Dakujem velmi pekne za reakcie,

zial miesto kam idem, je dovolim si povedat, na 100% bez WiFi a
podobnych vymozenosti doby, takze tato cesta je urcite nemozna. ADSL
tiez neprichadza do uvahy. No skutocne to vyzera, ze to budem musiet
vydrzat iba s veelmi zriedkavim pristupom v kaviarni alebo v office.
Kazdopadne dakujem velmi pekne za informacie. S pozdravom Ondrej Pribula