STOP:RE: Tisk predloh na DPS

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Středa Duben 26 08:20:15 CEST 2006

Děkuji Jirkovi a p. Čížovi za informace. S uvedeným softwarem se věc podařila.

Aleš

  _____

From: Masnica Lubomir [mailto:masnica@kabelta.cz]
Sent: Tuesday, April 25, 2006 8:13 PM
To: HW-news
Subject: Re: Tisk predloh na DPS

Já to dělám tak, že vytisknu na LJ tiskárně 2x na pauzák / koupit ten tlustější /  a slepím vteřinovým lepidlem

dělám to už dva roky a žádné trhlinky a jdu do 0,4mm spoje.

	Já na zvýšení kontrastu filmu používám otíratelný fix na tabule - rychlé, čisté. Nedám na to doustit. Teď nedávno jsem zapoměl, že exponuji desku a zůstalo to tam asi 1,5hod místo 20ti minut. DPS vyšla přesto dokonale.

	Kompletní popis výroby viz na ok1uga@nagano.cz , diskuse k němu je na www.mcu .cz . Celý postup je dokonale opakovatelný. Můj pozitiv je nejméně 2 roky starý a funguje. V jeho stáří bych problém nehledal (tedy pokud to není 10 let).

	Martin.