Ramenko P1101

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Úterý Duben 25 22:09:21 CEST 2006

Ano je tam ciapocka z nejakeho "gumoidneho" plastu.
Mam k dispozicii len supler a je to male a makke, takze tomu zodpoveda
aj presnost merania. Celkovu vysku teda odhadujem na 1,8 mm a hlbku
diery na 0,8 mm. Kovovy piest je teda zvyseny touto ciapockou o cca
1mm. Vonkajsi priemer 3,7mm. Vnutorny je dany priemerom piesta,
nemeral som to.
Gramec je NC440.
IK