krystalovy oscilator s diskretnimi soucastkami, pomuzete?

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Duben 25 17:43:34 CEST 2006

Na 32MHz to bude asi oscilator ktery je ladeny na 3. harmonicke, tam je
zapotrbi nejaky LC tank, ladeny na 32MHz a dvoutranzistorovy emitorove
vazany Buttler oscilator.
Na zakladni harmonicke se da udelat oscilator i z CPLD, pocitej ze to zabere
3 vyvody, taktez RC oscilator je do 30MHz mozny.
Pak tu mam pytlik 64MHz oscilatoru na 5V, kovove pouzdro 10x10mm a vydelit
/2 :o)
Danhard
*******

Dobry den
Mam zarizeni kde pouzivam na 32MHz naprogramovany oscilator epson od
spezialu.
Ovsem to je pekne drahy.
Kdyz prestanu trvat na SMD a na 3,3V (na desce je i 5 a 12 a jde to do
xilinxe
na 3,3V) tak i 95kč za DIP verzi z GM je zbytečně moc.
Když si vezmu že obyč krystal stojí pětku a nepotřebuju obzvláštní přesnost,
lákalo by mě, nahradit to nějakým (jedno)tranzistorovým oscilátorem.
Něco jsem už zkoušel, ale co mi ještě na 16MHz chodilo na 32MHz už jsem
nerozkmital. Navíc mám osciloskop jen do 20MHz.
Na tohle jsem levej, respektive bez zkušeností.

Neporadi nekdo?
Treba pan Andel? :-)

Diky
Jakub Ladman