[OT]Dve sitovky ve win

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Úterý Duben 25 13:10:09 CEST 2006

Zkoušel, nepomohl, problém je, že pokud nastavím stejnou adresu sítě pro
WiFi(na které je WiFi router) a i pro drátovou, tak nepingnu na WiFi ani ze
stolního PC. Nechci moc otravovat, spíš se zeptat, jestli někdo neví o
konferenci s těmito otázkami?

Zkoušel jste "Průvodce nastavením sítě" ? Možná by Vám dokázal pomoct.

Martin