Tisk predloh na DPS

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Úterý Duben 25 12:10:26 CEST 2006

Ja to robim podobne len na lexmarku (doma) a minolte (low cost, v robote). Motiv tlacim tak aby sa pritlacil priamo na dps, ale s tymto som problemy nemal. To skor vyzera na chybu DPS, pripadne leptania. Totiz napr na foto dps od chobota dost zretelne vidiet stopy po bruseni pred nanesenim fotolaku. Trhlinky mi vznikaju jedine ked leptam dosku od chobota v leptacke od Conrada (vertikalne polozena doska pohyb roztoku zdola nahor, a ak je rovnobezny so smerom brusenia, dps mozte rovno vyhodit)

S pozdravom Juraj Michálek
www.toolsquare.com
  ----- Original Message -----
  From: Horký Aleš
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, April 25, 2006 11:57 AM
  Subject: Tisk predloh na DPS

  Zdravim všechny.

  Predlohy pro DPS tisknu v soucasne dobe na pauzaku pomoci HPLJ1100. I kdyz predlohu

  necham "nafetovat" tak se obcas objevuji vlasove trhlinky coz me vylozene s(piiip). Nevite

  jak by se na te tiskarne dalo zvysit mnozstvi toneru pri tisku? Zkousel jsem ruzny ovladace

  a bez vysledku. Tiskarnu pouzivam jenom pro DPS.

  Horky Ales

  Ps. Docela jsem o vikendu vypenil. Po dlouhy do be jsem delal desky pomoci spreje POZITIV -

  pouzivam jinak hotovy desky ale dosly. Sprej byl poněkud starsi a po patym neuspesnym

  pokusu jsem si pustil TV a na Discovery zrovna ukazovali jak firma chrli a osazuje DPS ve velkym.

  Malem jsem tu televizi rozstipal.

  http://www.eset.sk