Tisk predloh na DPS

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Úterý Duben 25 11:57:09 CEST 2006

Zdravim všechny.

Predlohy pro DPS tisknu v soucasne dobe na pauzaku pomoci HPLJ1100. I kdyz predlohu

necham "nafetovat" tak se obcas objevuji vlasove trhlinky coz me vylozene s(piiip). Nevite

jak by se na te tiskarne dalo zvysit mnozstvi toneru pri tisku? Zkousel jsem ruzny ovladace

a bez vysledku. Tiskarnu pouzivam jenom pro DPS.

Horky Ales

Ps. Docela jsem o vikendu vypenil. Po dlouhy do be jsem delal desky pomoci spreje POZITIV -

pouzivam jinak hotovy desky ale dosly. Sprej byl poněkud starsi a po patym neuspesnym

pokusu jsem si pustil TV a na Discovery zrovna ukazovali jak firma chrli a osazuje DPS ve velkym.

Malem jsem tu televizi rozstipal.